اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

طاها و تولد

سلام ...

سلام به همه آدمای سبز.

سلام به همه آدمی سبز دیروز.

سلام به همه آدمای سبز امروز.


نمیدونم چی بنویسم!!!

دستم به نوشتن نمیره!!!

دلم میگه تبریک بگو اما مغزم عرض تسلیت داره!!!

پس اول تسلیت میگم!!!

مرگ رنگ و بهتون تسلیت میگم!!!

آهان!!!

مرگ رنگ سبز و بهتون تسلیت میگم!!!

حالا تبریک میگم!!!!
۲ روز وایسادم دیدم کسی نگفت فهمیدم تسلیت بگم!!!

حالا میگم!!!!

تبریک رو میگم!!!

انجمن سبز تولدت مبارک!!!!

به همه سبزها تبریک میگم!!!

به مونا و محمد تبریک میگم هم تولد و هم شروع کار تئاتر مونا رو(خود محمد گفت کار مونا است)

به سارا و اکرم و فهیمه تبریک میگم(چون هم خونن با هم تبریک میگم)(مگه نگفتم بهش کمتر رو بده!!!{هنوز طنین این جمله تو گوشمه}اونم از دهن چه کسی گفته شد.آهاااااااااااااااااااااااااااااای ملت من میشنوم حرفاتون و به خداااااااااااااااااااا.آروم تر بگید تا بیدار نشم(الکی گناه فهیمه رو نشوریییید به خدا اون نگفته این حرفارو.باز دمش گرم هرچی بود و تو رو خودم گفت نه پا تلفن به دیگریییییییییییییییییییی!!!!!!!

به خودم و فرشید ومیثم و سجاد هم تبریک میگم(یاشار و نگفتم چون نه عضو بود نه تاحالا کمک کرده بود)

به مدیا و صائب تبریک میگم تولد و عروسیشونو!!!

به بهداد و شیوا تبریک میگم تولد انجمن !!

به یلدا تبریک میگم تنها تنها هم تبریک میگم چون با هممون فرق داره هنوز سبزه سبزه سبزه!!!هنوز همه همون اسم کوچیکمون  تو دلشه!!!!

به مسعو تبریک میگم( دادا کنکور قبولیااااا)

به احمد تبریک میگم(دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم)

الهم هم تبریک هم کمتر بگووو خواهرم(خودتون میدونید که)

حالا همهی اون جمله هارو بخونید این بار جا تبریک کلمه تسلیت بخونید!!!!!


راستی من همونم!!!!!

همون که از خونه تا مریضخونه رو تو بارون دوید!!!

همون که خون صورتت رو با آستیناش پاک کرد!!!

همون که باصدای خندها گریید!!!

همون که تا صبح و سحر به جای تو .....

بگذریم!!!!!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
301040 یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 14:16 http://301040.blogsky.com

سلام بهنام خان
با رنگا جالب بازی می کنی. خوشم اومد
http://301040.blogsky.com

یلدا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 18:38

تحمل کن عزیز دل
تحمل کن به زیر....
تبریک میگم
تولدش مبارک

شیوا سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 10:55

سلام منم تبریک میگم
امروز بهداد بهم خبر داد که بالاخره یکی از سبزی ها یاد ما افتاد نمیدونید با چه ذوقی اومدم اینجا
منم از طرف خودم به همه تبریک میگم انشاالله همیشه سبز باشید
از تو هم خیلی ممنونم بهنام جان
نمیدونید چه قدر لذت داره که بدونید هنوز فراموش نشدید

کاش گیره دستامونو این سر نوشت باز نمی کرد
کاش هیچکدوم از ما دوتا هیچ دوستی پیدا نمی کرد

بهداد چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 11:06 http://behdadb.blogfa.com

فدای اون مرامت ای یار وفادار..... بهنام عزیزم من از وقتی که اومدم ایران یه چیزیوو خوب فهمیدم که چیزی به اسم رفاقت معرفت دوستی و مرام معنایی نداره..... باید سنگ باشی تا وقتی به سنگ میخوری نشکنی..... دوست دارم دوست عزیزم... مرسی که به یادم بودیو اسمی از منم بردی...

شمارتو واسم ایمیل کن..... دلم میخواد صداتو بشنوم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد