اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

دلتنگی طاها

آخ که دلم گرفته از خیلیا!!!!!

نمیدونم چرا؟؟؟؟

تو میدونی؟؟؟؟

اصلا نمی فهمم چرا دیگه هیچی مث قبل نیست!!!

منظورم از گذشته های خیلی دور نیستاااا!!!

بازم مثال؟؟؟؟

باشه میزنم!!!

نگا کن 4 ماه پیش که واسه عید اومدم خونه هی نگران بودم نکنه ساعت تند تند راه بره و من مجبور باشم برگردم شمال!!!اما حالا هی به همون ساعت تو اتاق که داره مثل آدم میچرخه هی گیر میدم که چرا آروم میچرخی؟؟؟

نه اینکه دلم از تو خونه بودن گرفته باشه هاااا!!!!اصلا!!!!

کی از راحتی و تو خونه پیش بابا مامان بودن بدش میاد؟؟؟

فقط دلم تنگههه!!!

همین!!!!

حتی امروزم مثل بقیه مبعث ها نبود!!!!

بوی عید نمیداد!!!

مثل هر سال منتظر نبودم تلوزیون محمد رسول الله بده منم میخ شم پاش!!(راستی داد؟؟؟)

حتی کسی تو خونه هم بهم تبریک نگفت!!!!

فقط چند تا اس ام اس بود .

همین!!!

عید به این باحالی مثل بقیه روزا گذشت!!!!(آهان ***عیدتون مبارک***)!!!

تا حالا فکر کردی اگر من رو به من بفروشی چند من بهت انسانیت میدن؟؟؟

اینم 1 سوال که امروز به فکرم رسید.

اگه جوابشو فهمیدی بهم بگو!!!

خنده هم یادت نره!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 17:36 http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام کلی دلم گرفته بود نوشتت هم ... عالیه یه سر به بلاگم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد