اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

محمد همه ی چیزایی رو که بهشون افتخار می کرد از دست داده!!!

سلام 

 

بعد از نود و بوقی بالاخره بازم برگشتم که بگم:  

سلام!!! 

دلم واسه خودم تنگ شده . واسه شما هام آره. ولی خب دیگه چه کنیم.  

 خیلی نا امیدم. خستم. تنهام. به قول شماها گشنم!!  ولی خب حس بی خودی دارم. دلم یه چیز خوب می خواد. من مداد تراش می خوام!!!  

آقا اجازه ؟ 

بله! 

آقا بهنام پاک کن ما رو برداشته نمیده؟!!  

    

    ماها دوستیم نه؟! آره دوستیم.

یکی بود که خیلی تنها بود . یه بچه خرگوش که مامانشش گم کرده بود! خواستم بگم مامانش هنوز پیدا نشده. هر کی خبری از مامانش داره بهم یه زنگی بزنه.  

  

 و اما خودم. مدت هاست که خبری از خودم ندارم. فکر کنم گم شده باشم.  

ولی پیدا میشم.  دارم پیدا میشم!!!! دارم پیدا میشم!!!!!!! 

 ایکاش اون بابا بفهمه که باید پیدام کنه. اگه نفهمید چی؟ گه نخواست بفهمه چی؟ 

 بی خیال ! سجاد ! بابات چطوره!!!  

 فهیمه خوبییییییییییییییییییی؟!!!!!!! 

  

                                     WANTED   

یکی من و بگیره هههههههههههههههههههههه.....

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 11:17

سلام
میگما تولدت مبارک یادم رفته بود...هه هه هه
دنبالش بگرد پیدا میکنی

بهداد یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 15:39 http://behdadb.blogfa.com

سلام.... خیلی رو داری.... پرو مگه قرار نبود ساعت ۴ پلاژ باشی..من با ممد تندیس ۱ ساعت الاف بودیم.... بدم زنگ زدم به محمد گفت سره کلاسم..... دیدی حالا....... از هر کسی تو این وبلاگ مینویسن الا ما.... دمتون گرم.... به قول مونا تف تو این رفاقت..... هوی مونا جیگرتو برم..... حالا یه بوس کردی چی شد دنیا به آخر رسید.... بی معرفت من اونهمه ماچت میکردم یادت رفته؟؟؟ آخ یادم رفت... وبلاگتون خوجل شدهها.... منو را نمی دین؟؟؟

مریم سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:05 http://titanic.blogsky.com

سلام
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/خوبی
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°وبلاگت عالیه
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/° به من هم سر بزن منتظرتم
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~ راستی نظرت رو راجع به تبادل لینک هم بهم بگو
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸....بیای پیشم خوشحال می شم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد