اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

طاها میبیند

سلام

این دفعه سلام!!!
تا حالا به دور و اطرافت توجه کردی؟

نه نه !!!منظورم از این توجه های  معمولی نستااا!!!
توجه در حد کمال.

من چند روزه دارم این کار انجام میدم!

میدونید به چی رسیدم؟؟؟؟؟

فهمیدم که خدا هست!!!!!

چیه ؟؟؟؟

آره قبلا به ظاهر خدا بود اما نبود!!!
تازه فهمیدم خدا زیباست!!!

خدا عاشق زیبای هاست!!!!

باور نمیکنی؟

بازم مثال بزنم؟

خوب باشه!!!

محمد خودت نوشتی چتر من جا مانده است!!

خوب پس بیا به معنی واقعی حرف سهراب گوش کن برو زیر بارون فقط به خودش فکر کن وقتی کم آوردی از ته دلت بخند اون خنده همون خنده قشنگ خداست!!!!اونجاس که میفهمی خدا خواسته که چترت رو جا بزاری!!!

بازم مثال بزنم؟

باشه میزنم

آخه همه آدمای سبز پر از مثالن

سینا مگه نمی گی خدا در خواب است؟؟؟؟

خودت وقتی می خوابی مگه به آرامش نمیرسی(حتی آرامش لحظه ایِِِ)؟؟؟؟

پس خدا هم حق داره به آرامش برسه تا با آرامشش ماها رو آروم کنه با بارونش و رنگین کمونش با رعد و برقش با خندش با همون ندیدنش..

آقا فرشید مگه خودت نگفتی اگر مشتاق دیدار منی 1 لحظه فاصله هارو بردار؟؟؟

خوب پسر بسم الله !!!!

فاصله رو کم کن !!! به هر روشی که بلدی!!!

آقا خودکارم تموم شد پس برم!!!!

به خرابات شدم دوش مرا بار نبود                      میزدم نعره و فریاد ز من کس نشنود

یا نبود هیچ کسی از باده فروشان بیدار              یا خود از هیچ کسی هیچ کسم در نگشود

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 18:43

سلامی سبز سبز ترین عضو سبزی ها خیلی با نوشتت حال کردم عزیز دمت گرم راستی بهنام جان هیچ کس نمی خواد یه دعوت نامه به من بده منم بتونم بنویسم این نامردیه من دلم بیب می خواد

فرشید پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 18:53

بهنامه عوضیه آشغال مگه باتو نیستم که زمان دقیق رفتنه چالوسو بهم بگو هان....
عذر میخوام یه ذره عصبانی بودم ..بهنام جون جونت بالا بیاد جواب بده ه ه .....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد