اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

سلام من اومدم

سلام به همه ی اراذل سبز
خوشحالم که همگی اومدید و سر زدید.
خوشحالم که شما رو دارم.
خوشحالم که با شما سبزم
خوشحالم که مهم نیست دختر و پسر، مهم بودنه و اینکه کنار همیم.
مهم نیست صورتی، زرد، سیاه، قرمز، مهم اینه که همه سبزیم، سبزِ سبزِ سبز (به لحن بهنام بخونید.)
خوشحالم که اینقدر همه امون بامعرفتیم که از حال هم خبر می گیریم.
آی............. روزگار.... با همه ی نامردیت، ما رو از هم جدا نکن!

دو کلمه حرف حساب با اراذل سبز

طاها (بهنام خودمون)
سلام دادا. ورودت مبارک! همیشه سبز ، همیشه شاد، همیشه خندون باشی! قربووووووووووووووونت (به لحن فرشید بخون) به نظر من مسافرت بدم نیست ها! خودم که تصمیم دارم تو این تابستون برم تورهای یکروزه یا دوروزه واسه دیدن ایرانم! هر کی پایست دستا بالا! راستی حسین کیه؟ ضد حالتم باحال بود.

فرشید
قربببببببببببوووووووووووونت! مرسی آقا! ایشالله شما هم همیشه عروسی باشی! حتماً برنامه ی یکشنبه رو ok کنید که بریم. من پایه ام تا صبح!

یاشار
به به ! باد آمد و بوی عنبر آورد! خوش اومدی آقا. قدمت رو تخم چشای سبزمون (حالا نمی گم دماغمونو کشیدیم بالا سبز شده، یادمون باشه مهم سبز بودنه! حالا هر جوری که هست)! چاکر حرفای بیب دارت

شرح وضعیت
امروز با خودم گفتم مهم نیست دختر بودن یا پسر بودن، مهم آدم بودنه. نه اینکه بگم همه چی یادم بره، اما خوب.... یه چیزایی هست که تو حرف جا نمیشه. نه اینکه نشه، اما نباید گفت. به قول محمد، ما حق ناراحت بودن و ناراحت موندنو نداریم.
آقا هرکی پایه ی تورهای یکروزه است با ما تماس بگیرید!!! منتظر اظهار نظر شما هستیم.

چاکر همه ی اراذلا... (عر عر، به تذکر داداشتم که گفت اراذل خودش جمه، آ نمی گیره!) مرسییییییییییییییی داداش (میگم به کی رفتم اینقدر ادبیاتم خوبه!!)

بوس بوس....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد