اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

نگاه طاها

خداحافظ همین حالا!!!!!!

آره خداحافظی و همین اول کار کردم که بدونی  این اشتباه که میگن هر سلامی 1 خداحافظی هم داره!!!

دیدید که من بدون سلام باهاتون خداحافظی کردم.

پس بیاید متفاوت باشیم.

خوب حتما میگی متفاوت بوند یعنی چی؟

مثال بزنم؟

باشه میزنم

بیا مثل درخت کاج یاشیم وقتی همه درختا خوابیدن بیداره!!!!!

همیشه سبزه سبزه سبزه!!!!!!!

بخاطر همینه که میشه گفت تو هر خونه ای که باغچه هست کاج هم هست!!!

پس بیا متفاوت باشیم تا همیشه تو باغچه دل همه همیشه سبز سبز سبز باشیم!

حالا سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میدونم خوبید.

بچه ها شرمنده من بغیر از احوال پرسی گاهی 1 مطلب هم مینویسماااااا!!!!

میخواهم متفاوت باشم!!!

بابا کسی از نمره های من خبر داره؟

راستی سینا فهیمه رو هم دعوت کن.

فعلن با اجازه بچه های سبز!!!

شاد باشید و خندوووووووووون.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 01:49 http://www.mahbed.blogsky.com

خوب می شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد