اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

سلام

سلام به همگی. من اومدم.

 تونستم بالاخره شکلکهای این صفحه رو فعال کنم.

می بینم که وقتی من نبودم محمد و بهنام نوشتن! خیلی عالیه که اینقدر فعالید.

راستش دیروز رفتم مریم ک رو دیدم! بذارید براتون تعریف کنم تا بخندید!باورم نمیشد که روزی مجبور بشم اینطوری ببینمش. به بهانه ی کاری از خونش بیرون اومد و وقتی کارش رو انجام دادم، من هم به بهانه ی یه مهمونی رفتم تا ببینمش. تو یه پارک قرار گذاشتیم و یک ربعی همدیگه رو دیدیم. جالب بود نه! بعد هم چند دقیقه توی کوچه ی قبل از خونه اشون واستادیم تا حرف بزنیم و سر کوچه اشون از هم جدا شدیم تا کسی ما رو نبینه!

آرتیست بازی قشنگی بود!!!

و من می گویم:

        خدا در خواب است

 

متاسفم که اینقدر زود باید برم.

تا آپدیت بعدی...

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد