اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

دوستت می دارم...

دوستت می دارم

با همه زشتی هام

با همه دربه دریم

در تمام لحظات

خوب می دانم من

که برایم دیگر راهی نیست

خوب می دانم من

که همه خاطره ها خاطره اند.

بی خیال آقا . یکی نیست بگه آخه ...

سلامممممممممممم

می دونم که حتماْ خوبین.نمی دونم چمه. لحظه هام بوی سگ مرده میدن.چه بارون قشنگی میاد. نمی دونم دوباره کی داره گریه میکنه؟

هر کی هستی بسه. بخند. لبخند گل زیباستا!

خیلی وقته چیزی براتون ننوشتم. خب نشد. یا نذاشتن که بشه.

سکوت

            سکوت

                          و باز هم سکوت

                       تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی

                             همت کن

                               و بگو ماهی ها

                                  حوضشان بی آب است

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 19:12

سلام چطوری؟
مطلبت رو ذخیره کردم بعد می خونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد