اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

محمد

نمی دونم باید چی بنویسم.

خب، سلام

آره منم خوبم، چی ، توپ توپ!!!!!!!!!! بهنام میدونه یعنی چی! بهنام جان لو ندیا؟! سکرت!

امروز با مسعد بودم. سلام نرسوند چون اصلاً صحبت شماها نشد. بد بخت هی سعی می کرد من و به حرف بیاره، نمی تونست! اینقدر دلم براش سوخت.

نه آقا، خوبم. جون بهنام! زندگی زیباست!

سینا، بهنام، یاشار، میثم، فرشید، سجاد، صائب، دالتون ها، یلدا، فهیمه دلم برا همتون تنگ شده.

همش فکر می کنم یه چیزی یادم رفته

هاااااااااااا

                             یادم آمد،

                                          چتر من جا مانده است!

نظرات 1 + ارسال نظر
اجادسا دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 18:30

آخ چوبت و در بیار دیگه محمد جان دلم واست تنگ شده اندازه بیب می خوام دماقت و ببوسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد