اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

طاها و آرزوهایش

شب و روزم چو ایام شباب  غرق هوس شد* خدایا این جهان کوچه چرا همچون قفس شد؟

 

امشب شب آرزوهاست ؛فردا هم شب آرزوهاست؛دیروز هم شب آرزوها بوده!!!

آره عزیز هر روزی که بخواهی میتونه روز آرزوهای تو باشه.

از مهربونا هر موقع چیزی رو بخواهی بهت میده حتی بهترش رو بهت میده اما ما آدما خیلی وقتا نمیتونیم ببینیم یا بهتر بگم نمیخواهیم ببینیم!

شاید امروز بیشتر بشنوه اما بدون اون همیشه آماده شنیدنه.

 

حالا سلام

خوبید میدونم.

چند تا خبر دارم:

1 -من فعلآ اومدنم واسه یکشنبه درست شده.

2-امروز حسین و دیدم زنده بود.

3-حسین به همه سلام رسوند مخصوصآ به فرشید.

4-یه حرف بیییییییییب دار هم زد که نمیگم.

5-وایسه وبلاگمون یه لوگو باحال طراحی کرده.

اینا خبرا بود.

به فهیمه خوش آمد میگم انشالله مثل ما به بی کارتی نخوری ننه.

آرزو کنیم اجادسا و شادی کنکورو بترکونن.

به داداش سینا:دادا غمت نباشه بعد چند روز عادی میشه منم اولش که این بلا سرم اومد دپرس شدم اما الان زندم!!!

این بیت بالا هم همین الان اومد نوشتم(آقا جون عزیزاتون همت کنیم این نوشته هام جمع بشه و من هم صاحب دفتر شعر بشم)هیچ کدوم از نوشته هام رو ندارم!!!!

داش سینا میبینم که از ساختارهای شعری من استفاده میکنی(نکه خیلی ساختار دارم!!!!)

آقا کسی از مریم خبر داره؟(گوشیش خاموشه)

از یلدا چه خبر؟(چرا دیگه نمی نویسه؟)

فعلآ من برم بخوابم!!!!

همیشه عاشق باشید نه مثل شقایق

                                         مثل درخت سرو که همیشه سرفراز و سبزه

 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 تیر 1387 ساعت 00:56

منم جمعه 21 تیر 1387 ساعت 01:16

سلام.امشب شبش آره.نمیدونم امشب کی منو یادش بود ولی براتون خشنگ خشنگ آرزو کردم.به امید دیدار.
راه دیگه ای برا ارتباط به نظرم نرسید،امیدوارم کسی این نظرو بخونه.راستی خدا سانسورچی رو سوسک کنه.

میثم یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 11:59

سلام به همه بی معرفت های دنیا از جمله(سیناـمحمدـبهنامـ فرشیدـ فهیمه ـ یاشارـ یلداـ صائب ـدالتون ها و...)
حالا دیگه یواشکی بلاگ میزنید و به ما خبر نمیدید.باشه واسه همتون دارم.
اینارو ولش کن یه خبر بد و یه خبر خوب:خبر بد اینکه با رتبه ۱۹۰۰۰ تو کنکور قبول شدم و خبر خوب اینکه ....................................اگه گفتین چیه؟........................اره خودشه من از این دانشگاه نمیرم.
الان هم دلم برای همتون به جز بهنام تنگ شده چون هرروز میبینمش.
از همه اینها که بگذریم باید بگم بابا تو رو خدا منم تو بلاگتون راه بدین.
دیگه فکم خسته شد.......................دعاتون میکنم دعام کنید.
موفق باشید...............................خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد