اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

اراذل سبز سبز

ما هستیم... سبزتر از همیشه... می خواهیم... پس می مونیم

نگاهی دوباره

نه میشه باورت کنم نه          میشه از تو رد بشم

نه میشه خوب من بشی                            نه میشه با تو بد بشم

نه دل دارم که بشکنی                                       نه جون دارم فدات کنم

نه پای موندن منی                                                      نه میتونم رهات کنم

نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تورو نه میتونم بگم بمون نه میتونم بگم برو

کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام

قصه مو از کجا بگم که پا نگیری تو صدام

چه جوری از تو بگذرم

 تویی که معنی منی

تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی

 نه ساده ای نه خط خطی

نه دشمنی نه هم نفس

 نه با توی جای موندنه

 نه مونده راه پیش و پس

نه میتونه تو خلوتش دلم صدا کنه تورو

نه میتونم بگم بمون نه میتونم بگم برو

کجا برم که عطر تو نپیچه تو لحظه هام

 قصه مو از کجا بگم که پا نگیری تو صدام

نمیشه با تو باشم و اسیر دست غم نشم

 فقط میخوام با خواستنت اسیر دست غم نشم

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچکس شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 22:49 http://darbidar.blogfa.com

شعر قشنگی بود نمی دونم مال کیه خودت یا یه نفر دیگه اما قشنگه

تشنه باران دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 16:02

سلام
بابا دمت گرم.وبلاگ زیبایی مخصوصاْ اون اولش.اگه هر چی سر ایران اومده همه و همه تقصیر خودمونه.به امید روزی زیبا.روزی که رستم سوار بر اسبش بشه و چوپان گوسفنداش را پس بگیره

ممنون دوست عزیز نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد